Kevin Murphy

by - 21:50

Tym razem post z cyklu „pielęgnacja włosów”. Jest to pierwszy wpis z tej tematyki. Na pewno ekspertką w tym temacie nie jestem, ale chciałabym Wam dzisiaj kochani opowiedzieć o szamponie i odżywce renomowanej firmy Kevin Murphy. Zakupiłam ten zestaw jakiś czas temu w salonie urody „LIRIO”, a po miesiącu stosowania myślę, że mogę się z Wami podzielić moja sprawdzoną opinią. Warto zacząć od tego że linia kosmetyków do włosów tej firmy jest bardzo obszerna w zależności od rodzaju, struktury włosa i indywidualnych potrzeb kobiet.


Mój wybór w przypadku szamponu padł na ANGEL WASH- który jest przeznaczony do włosów farbowanych i ma za zadanie chronić je przed szkodliwymi czynnikami. U mnie spisał się on rewelacyjnie, z racji tego, że często używam suszarki, dlatego moje włosy są bardzo narażone na wysuszanie. 



Natomiast w kwestii odżywki wybrałam HYDRATE-ME.RINSE, która zapewnia nawilżenie i dzięki niej włosy są miękkie oraz lśniące. Moim zdaniem zarówno szampon, jak i odżywka zdały swój egzamin na moich suchych i zniszczonych włosach. Osoby, które często poddają się zabiegowi koloryzacji mogą swobodnie używać szamponu ANGEL-WASH. Zaletą tych produktów jest wydajność. Pojemność zarówno szamponu i odżywki to 250 ml, co wystarcza na ok. 1,5 miesiąca. Już niewielka ilość preparatu pozwala zauważyć efekty. Czy mieliście okazje stosować te kosmetyki do pielęgnacji włosów?



Możesz polubić także

13 komentarzy

  1. pierwszy raz widzę ten szampon i odżywkę ale wyglądają dość ciekawie :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy dotąd nie słyszałam o tej firmie, ale opakowania wyglądają niezwykle profesjonalnie. Dobrze, że kupiłaś te produkty z salonu, bowiem tylko wtedy masz pewność, że są w 100% oryginalne, a teraz to już nawet słyszę, że profesjonalne produkty w drogeriach sieciowych to lipa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki są naprawdę profesjonalne,a co do oryginałów to masz racje tylko w salonach, bo z drogeriami różnie bywa..

      Usuń
  3. Bardzo chętnie przetestowała te produkty! Wyglądają na godne uwagi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty! Na pewno pierwszy raz o nich słyszę. :))
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę, obserwuje i życzę miłego weekendu. ♥
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tej marce, z chęcią wypróbowałabym na moje włosy :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, interesting post. I'm your new GFC follower.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby włosy były zdrowe i zadbane to należy je stale pielęgnować. Przedstawiamy Państwu wysoko oceniane mikrowłókna do włosów umożliwiające szybkie zagęszczenie fryzury właściwie w dowolnych warunkach. Nasze kosmetyki zagęszczające włosy sprawdzają się u kobiet i mężczyzn borykających się z problemem częściowego łysienia lub przerzedzeń. Do mikrowłókien dobierzecie Państwo szampony, odżywki, drobne akcesoria umożliwiające właściwe rozprowadzenie środka. Gwarantujemy kosmetyki sprawdzone, certyfikowane, całkowicie bezpieczne dla skóry głowy. Zapraszamy do przejrzenia naszych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda znacząca zmiana fryzury może zniszczyć twoje włosy. Jeżeli lubisz eksperymentować ze swoim wyglądem, może warto zainteresować się kupnem peruki? Szukając sprawdzonej firmy, która oferuje najwyższej jakości peruki, warto zapoznać się z ofertą firmy Rokoko. Znajdziesz u nich naturalne i syntetyczne peruki. Dostępne są w wielu różnych kolorach i modelach. Pełna oferta dostępna jest na stronie internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestuje dany produkt, gdy miałam zdrowe włosy często kupowałam takie produkty. Natomiast po jakimś czasie pojawiły się pierwsze wypadanie włosów, łysienie i musiałam z takich przedmiotów zrezygnować. Na szczęście sklep secondhair pomógł mi z tym problemem i mogę nadal cieszyć się swoimi włosami.

    OdpowiedzUsuń