Czarne botki

by - 21:55

Za oknem szaro, buro i ponuro, a do tego bardzo wcześnie zapada zmrok, dlatego też ciężko jest ostatnio zrobić zdjęcia. Dzisiaj przychodzę do Was z prostym, wygodnym outfitem, które idealnie się sprawdza, gdy mamy do załatwienia dużo spraw na mieście. Mianowicie jeansy, sweter oraz bardzo wygodne buty. Moje właśnie takie są. Idealne na codzienną gonitwę. Botki na delikatnym obcasie nie obciążają nogi, ale za to bardzo dobrze prezentują się z rurkami. Na dzisiejszą pogodę bardzo przydała się ciepła kurtka z tegorocznej kolekcji MOHITO. Firma ta po raz kolejny zachwyciła mnie swoimi nowościami na sezon 2017/18. Mnóstwo świetnych elementów garderoby, a ze względu na tzw. „Black Friday” można było wyszukać wiele „perełek” w bardzo przystępnych cenach i takową jest prezentowana przeze mnie kurtka. Pozostając w temacie stylizacji chciałabym wspomnieć jeszcze o akcesoriach, a dokładnie o mojej idealnej, czarnej torebce, której szukałam chyba pół roku. Po wielu staraniach udało mi się trafić na świetny model, który przyda się zarówno do codziennych stylizacji, jak i na eleganckie okazje. Zapraszam do oglądania i komentowania. Pozdrawiam

Kurtka- MOHITO| Sweter- QUEEN|
Spodnie- TAILY WEIL| Torebka- RESERVED| Obuwie- RESERVED|















Możesz polubić także

7 komentarzy

  1. moje ulubione jesienne zestawienie - jeansy,golf i kurtka,super :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz 😍
    Patrze na Twoją stylizację i wiem że można biegać po mieście i wyglądać super😉
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenisz sobie komfort oraz ochronę środowiska> Buty, które znajdziesz w ofercie sklepu Bioeco są w części tworzone z materiałów pochodnych z recyklingu. Ich klasyczne wzory, dopracowana forma i estetyka obuwia sprawiają, że buty pasują na wiele okazji. Do wyboru masz czółenka, baleriny, sandały, botki, kozaki, półbuty i wiele więcej unikalnych modeli. Czy już wiesz, którym modelem uzupełnisz swoją szafę?

    OdpowiedzUsuń