Sukienka khaki

by - 22:06

Za oknem deszcz na zmianę ze śniegiem i chyba nie tylko u mnie zagościła taka pogoda… Ostatni weekend miałam okazję spędzić w Zakopanym, gdzie krajobraz został okryty białym puchem. Sceneria naprawdę piękna, ale czy nie za wcześnie jeszcze na śnieg? Jednak wolę jesienną scenerię-wokół pełno kolorowych liści opadających z drzew i właśnie w takim klimacie przedstawiam Wam ostanie zdjęcia, które powstały jeszcze przed zimnym i mroźnym weekendem. Stylizacja należy do serii „zwyklaków” - dwa przewodnie kolory to czarny i khaki. Kochani, szczerze powiedziawszy w czarnym zawsze dobrze się czuje, jak chyba większość z Nas, dlatego często jest on kolorem wiodącym mojej garderoby. Natomiast khaki to kolor, który wybieram raczej na jesień. W tym kolorze udało mi się znaleźć sukienkę o prostym kroju…

Sukienka- NEW YORKER| Kurtka- ZARA|
 Buty- Born2Be| Bransoletka- DW| Zegarek- DW|


 




… jeszcze wspomnę o dodatkach z Daniela Wellingtona, które są perfekcyjnym uzupełnieniem stylizacji. Mianowicie mam na myśli klasyczny zegarek oraz bransoletkę z różowego złota. Co myślicie o takim zestawie?  


Możesz polubić także

10 komentarzy