Weekend w Zakopanem

by - 21:51

Tym razem kochani post z serii „weekend w zdjęciach” prosto ze śnieżnej i bajecznie wyglądającej stolicy polskich Tatr. W weekend mieliśmy okazję wypoczywać w malowniczym Zakopanem, które wygląda bajkowo biorąc pod uwagę pełno białego puchu. Do Zakopanego dotarliśmy w piątkowy wieczór, więc nie mogliśmy napawać się pięknymi widokami, ale sobotnia pogoda zrekompensowała nam cały wyjazd. Z rozmów z mieszkańcami dowiedzieliśmy się, że w sobotę była najpiękniejsza pogoda od ponad dwóch tygodni, więc był to strzał w dziesiątkę. Tym bardziej, że udaliśmy się pieszo na Morskie Oko. To była pierwsza nasza wycieczka do tego miejsca w okresie zimowym. Latem pojawiliśmy się nad Morskim Okiem, ale w zimie jeszcze NIGDY! Aura tego dnia bardzo nam sprzyjała, od samego rano świeciło pięknie słońce, więc szkoda było tak pięknego dnia, dlatego zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w góry. Widoki były nieziemskie- zdjęcia, które pokazuje Wam poniżej nie oddają nawet 50% tego co widzieliśmy w rzeczywistości. Po drodze spotkaliśmy rzeszę turystów udających się w tym samym kierunku co my. Mówiąc szczerze widoki podczas wycieczki są o wiele bardziej atrakcyjne zimą niż latem, natomiast samo Morskie Oko zachwyciło nas bardziej w porze letniej, kiedy to widać było piękną taflę jeziora. Każdy z Was kto planuje podróż do Zakopanego powinien zaznaczyć na swojej mapie ten punkt, jako „MUST BE THERE”. My na pewno tam jeszcze wrócimy z resztą tak jak i do samego Zakopanego, które jest jednym z naszych ulubionych miejsc w Polsce.

Sweter- QUEEN| Czapka- butik SONOBELA|
Kurtka- MOHITO| Szalik- RESERVED| Buty- BUTOSKLEP|
Okulary- MOHITO| Rękawiczki- PRIMARK| Spodnie- BERSHKA

Możesz polubić także

24 komentarzy

1. Ale piękna aura! Zazdroszczę!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

2. piękne zdjęcia :D Bardzo lubię Tatry :)

3. Zakopane kocham to miejsce o każdej porze roku <3

4. wow amazing these pictures dear i realy love it..

https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

5. My byliśmy w Zakopanem 2tyg temu! Było tak cudownie ♥ nad Morskim oku byliśmy w wakacje ale zimą sie już nie zdecydowaliśmy na wyprawe, bo stwierdziliśmy że nie będzie tego "wow" co latem :D

6. W Zakopanem nigdy nie byłam, ale przepiękne zdjęcia ! :)

7. Ajj ale ja dawno w Zakopanem nie byłam :/ Bardzo ładne zdjęcia :)

Pozdrawiam cieplutko ^^

8. Śliczne krajobrazy. Zakopane jest cudowne. Polskie góry najpiękniejsze. Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com.

9. Super sprawa taka wycieczka:) Warto wybrać się tu na pewno na kilka dni.

10. Jeśli ktoś z was szukałby na prawdę dobrego noclegu w Zakopanem w ciekawej lokalizacji gdzie blisko jest do każdej atrakcji, polecam wam zainteresować sie tymi kwaterami https://www.noclegi-zakopane.biz/ . Już parę razy właśnie tutaj nocowałem i bardzo dobrze wspominam to miejsce

11. Świetna relacja. Do Zakopanego warto wybrać się na weekend. Jest co zwiedzać.

12. Za niedługo również tam będę. Już nie mogę się doczekać.

13. Piękne zimowe zdjęcia z Zakopanego! Wybieram się w Tatry na ferie zimowe :)

14. Od kilkunastu tygodni korzystam z bardzo profesjonalnej firmy Rybik cukrowy w Warszawie .O tej firmie dowiedziałem się od mojego bardzo dobrego przyajciela.

15. Piękne zdjęcia! Zakopane zimową porą wygląda bardzo malowniczo i pełne jest urokliwych miejsc, do których warto wracać. Nikt chyba nie zaprzeczy, że Tatry są niesamowite zarówno zimą jak i latem, i oferują nie tylko piękne widoki, możliwość zdobywania kolejnych szczytów, ale również wiele innych atrakcji, takich jak wody termalne czy kulig góralski. Opcji jest naprawdę sporo.

16. Uwielbiam góry i Zakopane zimą. Wyjątkowy klimat

17. Piękne zdjęcia a po wędrówkach górskich polecam odwiedzić Restauarcje Góralską Izbę gdzie serwowane są pyszne regionalne potrawy :)
    Łapcie link do nich www.goralskoizba.pl

18. Kocham Zakopane, ten klimat oraz widoki zapierające dech w piersiach, będąc w Zakopanem zawsze nocuje w Willi Góralsko Riwiera https://goralskoriwiera.pl/

19. Uwielbiam jeździć w polskie góry! Zakopane jest piękne, byłam tam już kilka razy. Ostatnio na weekendowy wypad wybrałam natomiast Pieniny i okolice. Zatrzymałam się w Hotelu Smile w Szczawnicy. Miejsce to oferuje noclegi w malowniczej górskiej okolicy, w pokojach 1-, 2-, 3- i 4-osobowych z łazienkami, balkonami i dostępem do Wi-Fi. W hotelu funkcjonują także gabinety SPA&Wellness, w których klienci mogą zrelaksować się, skorzystać z usług rehabilitacyjnych oraz zadbać o swoje ciało. To doskonałe miejsce wypadowe na górskie szlaki i mniejsze wycieczki po okolicy.

20. Super zdjęcia, kocham polskie góry. Jeśli planujecie wyjazd integracyjny to mogę wam polecić stronę projektefektywny, cały plan wyjazdu jak i atrakcje są na bardzo wysokim poziomie, więc śmiało polecam.