Weekend, czas- start!

by - 07:43

Kochani właśnie wczoraj zakończyłam sesję na uczelni z czego bardzo się cieszę. Teraz przyszedł czas na dalsze pisanie pracy magisterskiej. Część z Was pewnie jeszcze cieszy się z ferii zimowych, ale są i tacy którzy wcale ich nie maja. Powracając do ferii, a konkretniej do zimowej scenerii, którą mogłam uchwycić podczas ostatnich zdjęć, to chciałam pokazać Wam rewelacyjny płaszczyk z TALLY WEIL. Zestaw przedstawiony na zdjęciach jest bardzo prosty, ale za to wygodny. Podczas pogody, która tego dnia panowała w mieście idealnie sprawdziła się czapka z Sinsay’a, która towarzyszy mi kolejny rok oraz ciepły szalik. Uzupełnieniem całej stylizacji są efektowne botki ze skarpetą idealnie przylegające do nogi. Jakie jest Wasza zdanie na temat stylizacji? Czy u Was sesja na studiach przebiegła równie pomyślnie? Jak planujecie spędzić Walentynki i okres ferii? Piszcie w komentarzach ;))


Płaszcz- TALLY WEIL| Czapka- SINSAY|
Spodnie- MOHITO| Szalik- RESERVED| Botki- STRADIVARIUS|
Torebka- RESERVED|






Możesz polubić także

19 komentarzy

  1. Świetny ten płaszczyk, bardzo fajna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny uśmiech <3
    Wspaniałe zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna stylizacja :) Czuć ten zimowy klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zimowe zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie zimowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny casualowy look! ;) Czapka bardzo fajna ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! I love the grey look.. Hate snow :D hhaa

    Thank you so much for your wonderful comment on my last post.

    Maybe you’d like to see my new post: Google Plus

    Much Love
    Akanksha
    Fictitious Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna całość !:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz, całość mi się podoba.
    U mnie jest mroźno ale śniegu brak.
    Ferii nie mam ale w styczniu miałam urlop :)

    OdpowiedzUsuń