Wyprzedażowe łupy.

by - 19:01

Tym razem coś z serii "Kocham Zakupy". Nie wiem czy jest tu grono osób, które uwielbiają zakupy tak jak ja, ale jeżeli tak to możemy sobie podać ręce. Osobiście należę do osób, które lubią chodzić po centrach handlowych i sprawia mi to przyjemność w szczególności w poświątecznym okresie, kiedy mamy zimowe wyprzedaże i możemy kupić wiele ubrań czy akcesoriów w atrakcyjnych cenach. W ostatnim wpisie (Możecie zobaczyć go tutaj.) przedstawiłam Wam już dwie rzeczy, które udało mi się zakupić w obniżonych cenach- mianowicie była to musztardowa kurtka ze Stradivariusa oraz szary sweter a'la golf. Zarówna cena kurtki jak i golfu była atrakcyjna. 


 Przyznam Wam szczerze, że kiedy udałam się na zakupy zaraz po świętach nie myślałam, że spotkam się z takim natłokiem ludzi, którzy wręcz "biją" się o niektóre ubrania. Dla mnie to jest totalna przesada, dlatego w ogóle nie zwracałam uwagi na tego typu osoby tylko chodziłam swoimi ścieżkami i dzięki temu udało mi się kupić kilka ubrań w bardzo przystępnych cenach. Minus wyprzedaży, który zawsze mnie odrzuca to ogromne kolejki do przymierzalni, dlatego jak tylko byłam pewna, że to mój rozmiar i na pewno będzie pasował, bo różnie z rozmiarówką w sklepach bywa, to nawet się nie zastanawiałam tylko od razu szłam do kasy pomijając tłumy w przymierzalniach. 



Wracając do tematu wyprzedaży kolejnymi rzeczami, które zwróciły moją uwagę były body w kratkę, zwykły czarny basic, czerwona elegancka bluzka oraz dopasowane rurki. Wszystkie te elementy garderoby pochodzą ze sklepu MOHITO. Jest to jeden z moich ulubionych sklepów, co prawda nie należy do tych najtańszych, ale w okresie wyprzedaży ceną ubrań lecą w dół- co nie ukrywam, bardzo mnie cieszy. Za wszystkie te rzeczy zapłaciłam 149,96 zł, a w normalnym czasie musiałabym zapłacić zapewne dwa razy tyle. 



Szczególnie jestem zadowolona ze spodni. To już któreś z kolei z tej firmy, a to dlatego, że bardzo dobrze się je nosi i dopasowują do kształtu sylwetki. Pamiętajcie jednak, żeby zawsze wziąć rozmiar mniejszy, ponieważ mają one tendencje do rozciągania się.



Jeszcze na koniec chciałabym Wam wspomnieć o koszulce basic. Każda z nas powinna mieć kilka modeli w szafie, które możemy założyć czy to z kardiganem czy nawet z marynarką. Tym razem postawiłam na czarny oraz t-shirt basic w paski.



Paski należą do moich „ulubieńców” na każdym elemencie garderoby i mam nadzieję, że i w tym zbliżającym się wiosenno-letnim sezonie będą na topie. Jakie jest wasze zdanie na temat wyprzedaży? Co myślicie o moich "łupach"? Zapraszam do czytania, komentowania oraz obserwacji mojego bloga czy też Instagrama. (Mój Instagram/My Insta)

Możesz polubić także

8 komentarzy

  1. Świetne zdobycze, piękna jest ta bluzka z mohito, jest to również jeden z moich ulubionych sklepów.
    Ja ominęłam kolejki i zrobiłam zakupy on line

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bluzeczki, tak czerwona i w paski :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary golf od razu przyciągnął moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy:) najbardziej podoba mi się czerwona bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Czerwona bluzka jest genialna.
    Ps. kocham wyprzedaże

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, ze tobie udało się upolować super rzeczy ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie te tłumy kolejek to jest największy minus wyprzedaży 😐
    Świetne rzeczy wybrałaś 💞😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta czerwona bluzka. Sama często szukam wyprzedaży po sklepach internetowych.

    OdpowiedzUsuń