Sweter z perełkami.

by - 19:55

Dobry wieczór kochani! Witam Was w ten piątkowy wieczór! Co prawda u mnie, niestety już śnieg stopniał, ale na szczęście udało mi się uchwycić kilka zdjęć w pięknej, białej scenerii. Dawno nie było na moim blogu stylizacji ze spódnicą, więc postanowiłam to zmienić. Połączyłam ją z hitowym sweterkiem z perełkami. Odzież z perłami pojawia się praktycznie w każdej sieciówce czy butiku. Mi również ten trend przypadł do gustu chociaż na początku nie byłam do nich przekonana. Dopiero, gdy znalazłam bluzkę z dodatkami pereł, zmieniłam swoje nastawienie do tych elementów odzieży. Jakie jest Wasze zdanie na temat tego modowego hitu?


Kurtka- MOHITO| Sweter- butik SONO BELLA| Spódnica- STRADIVARIUS|
Botki- STRADIVARIUS| Czapka- SINSAY| Rękawiczki- MORAJ|







Chciałam Wam jeszcze wspomnieć o tych wspaniałych botkach. Dla mnie są strzałem w dziesiątkę- idealnie się prezentują na nodze, a do tego są bardzo wygodne ze względu na prostokątny „klocek”. Ps. Śnieg nie pozwolił uchwycić ich w całej swojej okazałości...



Możesz polubić także

7 komentarzy

  1. świetny sweterek :D Wygląda na mega ciepły :)

    zapraszam również do mnie - mam nowy wpis! :D
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja! Najbardziej spodobały mi się buty ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie sweterki z perełkami:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz wszędzie perełki, ale je lubię :) fajne botki :)

    OdpowiedzUsuń