Ozdoby świąteczne.

by - 08:02

Tym razem post inny niż zawsze, bo nie dotyczy ani kategorii modowych i nie jest związany z kosmetykami, ale ze względu na okres świąteczny chciałabym Wam przedstawić perełki, jakie ostatnio udało mi się znaleźć w PEPCO. Na pewno większość z Was doskonale zna ten sklep. Szeroka gama ozdób, które można tam nabyć zaczynając od bombek, przez małe ozdoby na choinkę, a kończąc na rewelacyjnych elementach do pakowania prezentów przyciąga spore rzesze klientów. 


Podczas ostatnich zakupów skusiłam się na lampki w kształcie kulek, które świecą się dzięki bateriom i nie jest potrzebny do tego prąd, a to jest bardzo pozytywny aspekt. Są one niesamowicie popularnym elementem wystroju i przyznam szczerze- także u mnie wyglądają wspaniale.



Kolejną ozdobą, która dołączyła do mojej kolekcji świątecznej jest napis MERRY CHRISTMAS, w jasnej kolorystyce, bardzo delikatny, a zarazem gustowny. Bardzo dobrze komponuje się z pozostałymi ozdobami, pasuje do jasnych pomieszczeń.



Oprócz tych ozdób postawiłam też na szyszki, które mają specjalne zawieszki i mogą służyć, jako ozdoba na choince. Można je także wykorzystać, jako element w realizacji własnego stroika.



Najciekawszym elementem, który podczas zakupów pojawił się w moim koszyku były zawieszki, które wykorzystuje się podczas pakowania prezentów w ozdobny papier. Taki też był mój zamiar. Do tego dobrałam białe i srebrne wstążeczki oraz zwykły papier. W kolejnym wpisie chciałabym Wam kochani pokazać, jak ja pakuje świąteczne podarunki dla swoich najbliższych. Także zapraszam do obserwacji i komentowania.


Możesz polubić także

6 komentarzy

  1. Uwielbiam swiateczne dekoracje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zastanawiałam nad tym napisem, ale jednak nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampki są prześliczne. Napis również prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ozdoby :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam świąteczne dekoracje ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń