I love PARIS

by - 11:38

Dzisiaj kochani z przyjemnością przedstawiam Wam migawkę zdjęć prosto z Paryża!!! Jest to jedno z moich ulubionych miast i bardzo się cieszę, że w tym roku mogłam go odwiedzić. Pierwszy raz udało mi się być w Paryżu w 2014 roku i byłam nim zachwycona. Każda część miasta przedstawiała coś innego- wspaniałe budynki, kawiarenki, kościoły, mnóstwo ludzi, widoki. Także i tym razem Paryż mnie oczarował. W życiu mieszkańców Paryża tak naprawdę niewiele się zmieniło. Jedyną różnicą jest to, że teraz jest na pewno o wiele bezpieczniej, bo w miejscach gdzie przebywają tłumy ludzi jest bardzo dużo żandarmerii oraz wojska, którzy bacznie obserwują otoczenie. My wybraliśmy się na weekend do Paryża i oczywiście byliśmy nastawieni stricte na zwiedzanie. Obowiązkowym punktem była Wieża Eiffla, na którą chcieliśmy wyjechać po raz drugi mimo tego, że kolejki trochę zniechęcały. Widok z wieży jest fenomenalny i polecam każdemu kto się wybiera na wycieczkę do Francji, aby wygospodarować wystarczająco czasu, aby „zahaczyć” o to miejsce. Kolejnym celem naszej wycieczki były Muzeum Louvre, Katedra Notre Dame, które odwiedziliśmy spacerując wzdłuż Sekwany. W dwa dni ciężko jest zwiedzić całe miasto,. Osobiście mam nadzieję, że będę miała okazję jeszcze odwiedzić to miasto, bo końcu marzenia są po to by je realizować! Teraz zostawiam Was kochani ze zdjęciami, które nawet w połowie nie oddają prawdziwego uroku tamtych miejsc.


Możesz polubić także

3 komentarzy