poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Zwiewna narzutka

Wreszcie zawitała prawdziwa wiosna. Słoneczko świeciło od samego rana, temperatura wskazywała blisko 20 stopni Celsjusza, więc czego chcieć więcej? Naładowana pozytywną energią postanowiłam przygotować nowego posta. Jak u Was rozpoczął się tydzień? Przechodząc do dzisiejszej stylizacji chciałabym Wam przedstawić narzutkę a’la płaszczyk ze sklepu DRESSLINK. Dla mnie jest to bardziej dłuższa narzutka. Świetnie się ją nosi i jest z cienkiego materiału, więc dziś zdała egzamin na pięć! Do tego dobrałam czarną bokserkę oraz spodnie z dziurami. Buty i torebka w intensywniejszym kolorze nadały wyrazistości całej stylizacji. W taką pogodę nie mogłam wyjść z domu bez okularów przeciwsłonecznych, które również możecie dostać na stronie internetowej sklepu Dresslink. Zachęcam do zakupu tym bardziej, że ceny są bardzo kuszące. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do oceniania oraz komentowania! Buziaki

Narzutka- DRESSLINK| Spodnie- SZACHOWNICA|
Trampki- NEW YORKER| Torebka- HOUSE| Zegarek- DW| Okulary- DRESSLINK|
 

22 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl!! :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak wreszcie wiosna, świetna narzutka, uwielbiam takie. Nigdy nie kupowałam nic z tej strony dresslink, chętnie zajrzę i może upoluje coś ciekawego :)
    Pozdrawiam!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka i trampki genialne! *-*

    Poklikałam w kliki:
    4.80
    1.99

    Zapraszam do siebie: http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia! :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl
    jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie. narzutka jet genialna i idealna na cieplejsze dni :)
    Moje zakupy w sklepie Dresslink nie były aż tak pozytywne :) Zazdroszczę dobrego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz 😊 Z pewnością skorzystam z twoich propozycji 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny zestaw na co dzień oraz świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja:)
    torebka bardzo wpadła w me gusta ;p

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosna w pełni, tylko szkoda, że dziś tak ponuro, a nie tak słonecznie jak na Twoich fotkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje i inspiracje. Obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta narzutka wygląda zupełnie jak marynarka!
    Jest niesamowicie elegancka, a przy tym niezbyt poważna i wcale Cię nie postarza!

    Bardzo ładny, uniwersalny ciuch!

    OdpowiedzUsuń