Strój dnia z białymi dodatkami

by - 21:45

Dobry wieczór moi drodzy! Dziś przychodzę do Was z nową stylizacją, którą udało się nam sfotografować podczas drogi do kosmetyczki na paznokcie hybrydowe. Z racji tego, że pogoda była idealna, wokół lekko posypujący śnieg, musiałam wykorzystać tę aurę na zdjęcia. Moja dzisiejsza propozycja to jeansy z delikatnymi dziurami plus szary sweterek jeszcze w klimacie świątecznym. Polecam go bardzo ze względu na to że jest cudowny w dotyku i ciepły. Oczywiście obowiązkowo na taką pogodę wybrałam białą czapkę z grubymi rękawiczkami i szarym kominem. Natomiast buty to zwykłe botki, które służą mi już drugą zimę, ale są bardzo wygodne i ciepłe. Co o tym myślicie? Miłego wieczoru:)


Sweter- MOSQUITO| Jeansy- SZACHOWNICA| Botki- H&M| Rękawiczki- ATMOSPHERE|
Komin i czapka- rękodzieło



Możesz polubić także

9 komentarzy

  1. piękne zdjęcia;) super look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM TAKĄ ZIMOWĄ SCENERIĘ!
    bARDZO PODOBA MI SIĘ DZISIEJSZA KOLORYSTYKA! SUPER LOOK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny typowo zimoowy set :) ekstra sweter!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. kapitalny look. Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały przykład na to jak wyglądać zimą fajnie i nie marznąć:)
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! oraz super blog!
    obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe rękawiczki! :D Pozostałe akcesoria zimowe również bardzo przypadły mi do gustu, podobnie jak kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń