Total black i różowe dodatki

by - 09:03

Pierwszy zimowy spacer zaliczony. Pogoda była wspaniała, słońce dopisywało, mimo to, że temperatura była ujemna. Na zdjęcia wybrałam się do pobliskiego parku, który bardzo lubię, a zdjęcia w nim, w zimowej scenerii są świetne. Dzisiejsza stylizacja w większości – „total black”, ale na pierwszy plan wysuwa się różowa czapka, która miała za zadanie ożywić nieco stylizację. Dominacja koloru czarnego plus marynarka odcieniach szarości. Oczywiście dodatki pojawiły w kolorze różowym. Myślę, że jest to bardzo fajne połączenie na co dzień. Jak Wam się ono podoba?

Żakiet- ONLY| Sweterek- SZACHOWNICA| Spodnie- ZARA| Buty- CCC
 

You May Also Like

14 komentarze

  1. U mnie jeszcze zima nie zawitała. Nie mogę doczekać się zimy, świąt! Twoja stylizacja jest bardzo w moim stylu :) Czapka świetnie się prezentuje! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, super wygladaja te dodatki do klasycznej stylizacji:)
    Śliczne zdjęcia:*
    U mnie już śnieg zawitał, i przez to nie moge doczekać się świąt!!<3
    buziaki, czekam na kolejne posty
    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kolorystyka :) i piękny, minimalistyczny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, ja ze zdjęciami muszę trochę poczekać, ostatnio rozchorowałam się właśnie przez nie :/
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę zajrzeć do szachownicy ;) Genialna czapa,btw.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw i świetna czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapa świetna! Całość bardzo mi się podoba :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za bardzo za takim różem :) ale to kwestia gustu:)


    ____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! :) Podoba mi się ten kolorowy akcent w postaci czapki. Super się prezentujesz! :))

    OdpowiedzUsuń