Marynarka w kratę

by - 16:34

Pozostając w pięknej, jesiennej scenerii przychodzę do Was kochani z propozycją nowego zestawu, w którym główną rolę odgrywa marynarka w kratę. Krata w tym sezonie jest hitem, króluje niemal na każdym elemencie garderoby. NIE ukrywam, że na mnie również zrobiła bardzo pozytywne wrażenie. Czy myślicie, że ten motyw zagości dłużej na modowych salonach? Czy może jest to tylko chwilowe "WOW"? Jaka jest wasza opinia na ten temat? Pozostawiam Was z moja propozycja zestawu połączonego z marynarka w kratę. 

Marynarka- TALLY WEIJL| Spodnie- MOHITO|
Sweter- MOHITO| Buty- CCC| Torebka- SINSAY| Zegarek- DW|










Możesz polubić także

21 komentarzy

  1. mam nadzieję że ten trend zagości na dłużej, bo naprawdę polubiłam ubrania w tym motywie, zwłaszcza marynarki :) pięknie wyglądasz!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania, że ten trend mógłby zagościć na dłużej:)

      Usuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to pierwsze, super jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post and photos really liked,Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i mega stylizacja💗 super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty! Nadają wyrazistości całej stylizacji. Podobne ostatnio kupiłam na Domenoshoes. Jest to profesjonalny sklep z obuwiem męskim oraz damskim. W ofercie sklepu można znaleźć wiele rodzajów obuwia, od klasycznych po sportowe. Dodatkowo zaopatrzysz się tam w akcesoria takie jak paski, teczki, portfele czy torebki damskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie buty, wyglądają ładnie a zarazem musza być wygodne. Poszukuje butów na szeroką stopę dla starszej osoby. Myślę, że kupię coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń